Z-sukupolven asinatuntija
Anni Lintula
Digitaalisen median asiantuntija, luova johtaja, inspiroiva esiintyjä
Anni Lintula on digitalisaation asiantuntija ja mediayhteisöjen rakentamisen ammattilainen, jolla on yli 10 vuoden kokemus digitaalisen transformaation johtamisesta, verkkoyhteisöjen rakentamisesta ja nuorten ammattilaisten johtamisesta.
Uransa aikana Anni Lintula on päätoimittanut ja johtanut monikanavaisia mediabrändejä, kuten Demiä ja Lily.fitä, ja rakentanut verkkoyhteisöjä niin median sisällä kuin yritysasiakkaiden tarpeisiin. Hän on ratkonut digitalisaation haasteita ja mahdollisuuksia A-lehtien johtoryhmässä ja toiminut neuvonantajana ja hallituksen jäsenenä media-alan yrityksissä ja yhteisöissä. Työssään nuorten medioiden liiketoimintajohtajana ja mediayhtiön johdossa hän on nähnyt aitiopaikalta, kuinka digitalisaatio ja sosiaalinen media ovat haastaneet perinteisen liiketoimintaympäristön ja haastaneet yritykset muutokseen.
Anni Lintula on myös vakituisena keskustelijana Ylen aamu-tv:ssä digitalistaation ja someen liittyvissä teemoissa. Hän on myös tunnettu ja inspiroiva puhuja, joka on ollut ehdolla Vuoden Puhujaksi Speakesforumin kilpailussa.
Aiheet esimerkiksi
- Johtaminen: näin somesukupolvi haastaa johtamisen ja työyhteisön muutokseen. Kohderyhmä: keskijohto ja esihenkilöt.
- Johtaminen: mitä somesukupolvi odottaa työnantajalta ja työyhteisöltä? Kohderyhmä: keskijohto ja esihenkilöt.
- Monologista dialogiksi: osallisuus markkinoinnin supervoimana. Kohderyhmä: markkinoinnin ja viestinnän tiimit.
- Vallan uudet vaatteet: läpinäkyvyys, avoimuus ja matala hierarkia onnistumisen edellytyksinä.