Henna Ojala
Rohkeus erottautua. Uskallus hakea.
Henna Ojala visualisoi ja vie ajankohtaiset aihepiirit digiajan ja nuorten johtamisesta, palvelukokemuksesta ja rajapintojen rikkomisesta arkipäivän tarinoiksi. Hän tarjoaa tuoreita näkökulmia ja ajatuksia sekä hakee konkreettisia ratkaisuja. Henna on jakanut näkemyksiään, ajatuksiaan ja havaintojaan eri alojen yritysjohdolle ja henkilöstölle, julkisten organisaatioiden asiantuntijoille sekä koulutusorganisaatioille suomeksi ja englanniksi.
Henna työskentelee tällä hetkellä mainostoimiston CCO:na strategina. Hän kouluttaa ja sparraa asiantuntijatason työnhakijoita sekä kirkastaa yritysten markkinointi- ja myyntipolkuja REUNAssa. Koulutukseltaan Henna on liikkeenjohdon konsultointiin ja strategiatyöhön erikoistunut HM sekä BBA, joka kirjoittaa väitöskirjaa alojen rajapinnat ylittävistä innovaatioista.
Hennan aiheita ovat esimerkiksi:
- Digiajan johtaminen
- Asiantuntijaorganisaation ja nuorten johtaminen
- Palvelukokemuksen ja asiakaskokemuksen kehittäminen ja keinot
- Työnantajabrändi
- Työnhakija -ja asiantuntijabrändi