Jari Juslén
Jari Juslén on itsenäinen yrittäjä ja konsultti. Aiemmin hän on työskennellyt pitkään liike-elämässä.
Jari on ollut mukana monilla murroksen kokeneilla toimialoilla ja nähnyt sekä toimialojen että yritysten muutoksen sisältäpäin – esimerkiksi miten elektroniikkajätti Philips kävi läpi historiansa suurimman kriisin 1990-luvulla ja miten digitaalikameroiden nousu valokuvauksen arkeen alkoi.
Jari on kokenut markkinoinnin, johtamisen ja liiketoiminnan kehittämisen ammattilainen. Hänen erikoisosaamisensa on internetmarkkinointi ja markkinoinnin murros. Luennoillaan ja valmennuksissaan Jari haastaa kuulijansa tarkastelemaan markkinointia uusista ja yllättävistäkin näkökulmista – useimmiten hyppäämällä markkinoijan organisaatiosta asiakkaan saappaisiin.
Hänen aiheitaan ovat esimerkiksi:
- Markkinoinnin muutoksen johtaminen – markkinoinnin uusi arki
- Brändi ja maineenhallinta verkossa
- Sosiaalinen media ja työelämä – mahdollisuus vai uhka?