Juuso Myllyrinne
Digitaalinen murros, viestintä & markkinointi
Radioalalla, Nokialla ja TBWA:lla toiminut Juuso Myllyrinne on Wargamingin kansainvälisen markkinoinnin johtaja. Hän vastaa maailmanlaajuisesti viestinnän ja markkinoinnin strategioista. Wargaming on tunnettu muun muassa World of Tanks -pelistään.
Työskentely näköalapaikoilla on tuonut vankan osaamisen ja ymmärryksen, miten maailman johtavat yritykset muuttuvat digitaalisessa murroksessa. Juuso puhuu mielellään mm. sosiaalisesta bisneksestä, datan merkityksestä ja digitaalisen bisneksen kehittämisessä. Mitä isot yritykset voivat oppia pieniltä yrityksiltä? Mikä merkitys on persoonallisen sisällön tuottamisella ja kehittymisellä? Mitkä ovat digitaalisen markkinoinin tredit? Muun muassa näidin kysymyksiin Juuso vastaa luennoillaan.