Asiakaskokemuksen rakentaja ja kehittäjä
Kalle Ruuskanen
Ihmisjohtamisen ja asiakaskokemuksen edelläkävijä
Kalle Ruuskanen on intohimoinen erinomaisen ihmisjohtamisen ja mieleenpainuvan asiakaskokemuksen priimusmoottori. Kalle on tehnyt kansainvälisestikin hyvin uniikin uran palveluelinkeinossa ja brändien parissa mm. Starbucks, Savoy, G.W.Sundmans, Finlandiatalo, GrandCasino, etc. Palkintokaappiin on kertynyt useampi Michelin tähti, American Express Service Avardeja useammalle ravintolalle, Vuoden ravintoloita, PriorityPass Lounge of the Year, FAB Avardseja, etc.
Yhdistäviä tekijöitä menestystarinoissa ovat olleet: 1) ihminen (asiakas, henkilökunta ja kumppanit) on aina nostettu keskiöön ja 2) jatkuva kehittäminen – hyvästä voi aina tehdä paremman.
Kallen aiheita ovat esimerkiksi:
- Palvelullistaminen, Service Design, asiakaskokemus
- Yrityskulttuuri, Hymyn hinta – kuinka tuottaa mieleenpainuvia palvelukokemuksia, Tekemisen henki – ja mistä se syntyy?
- Jatkuvan kehittämisen malli
Pressikuvat
Myynti
Markkinointivalmentajat
Arvostetut asiantuntijat
Artikkelit
Miten ChatGPT muuttaa työntekoa – työkaluista tunteisiin
ChatGPT voi kuunnella, oppia ja haastaa käyttäjiä. Se voi osallistua luonnollisissa keskusteluissa, jotka ovat merkityksellisiä, henkilökohtaisia ja mielenkiintoisia. Se voi saada heidät tuntemaan itsensä kuulluiksi, arvostetuiksi ja uteliaiksi. Miten amm
| 7 Maaliskuu
Mitä jos? -podcastin uusi kausi tulossa
Speakersforumin ja Jalmari Karvisen kanssa yhteistyössä toteutettu Mitä jos? -podcast saa jatkoa! Pääsemme pian kuulemaan uusia mielenkiintoisia tarinoita oman alansa menestyneimpien asiantuntijoiden kasvusta ja “Mitä jos…?” -hetkistä. Kaikki podcastin pu
| 7 Maaliskuu