Kari Korkiakoski
Huomisen asiakas
Kari Korkiakoski on Suomen johtava ja tunnetuin asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija.
Karin osaamisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaskokemuksen muutosohjelmien rakentaminen, johdon kyvykkyyden kasvattaminen, asiakaskokemuksen mittaaminen sekä kouluttaminen eri muodoissaan. Hän työskentelee suurten ja keskisuurten yritysten sekä julkisyhteisöjen parissa ja sparraa heitä kohti parempaa asiakaskokemusta ja taloudellista menestystä.
Konsultoinnin lisäksi Kari Korkiakoski käy säännöllisesti puhumassa edellä kuvatuista teemoista erilaisissa yrityskohtaisissa ja avoimissa tilaisuuksissa. Vuosittain hän käy puhumassa useissa yli 100 hengen tilaisuuksissa.
Kari Korkiakoski on kirjoittanut yksin tai kirjoittajakollegoiden kanssa useita kirjoja. Asiakkaan Aikakausi, Ylivoimainen Asiakaskokemus sekä Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus ovat kertoneet asiakaskokemuksen muutosmatkasta. Kirjojen lisäksi Kari on pitänyt blogiaan jo vuodesta 2009.
Keväällä 2023 ilmestyi Karin uusin kirja, Huomisen asiakas, jossa Kari tarjoaa näkökulmaa, millainen voisi olla suomalaisen yrityksen ja yhteisön ainutlaatuinen asiakaskokemuksen näkökulma. Miten erottua Amazoneista ja Zalandoista? Kirjassa avataan myös laajaa tutkimusta asiakaskokemuksen nykytilasta Suomessa.
Asiakaskokemuksesta on puhuttu jo pitkään ja yhä useampi on nostanut sen strategiaansa. Kari Korkiakoski voi auttaa siirtämään strategisen potentiaalin kilpailuedun rakentamisen välineeksi.
Aiheet esimerkiksi
- Huomisen asiakas – eikö hänelle mikään riitä?
- Miten rakennetaan ylivoimainen asiakaskokemus?
- Suomi ja paras asiakaskokemus – onko se mahdollista?
- Asiakas vai työntekijä – kumpi on tärkeämpi?
- Miten menetät asiakkaasi?
- Digitaalista asiakaskokemusta ei ole olemassa
- Net Promoter Score – suosituin ja vihatuin asiakaskokemuksen mittari
- Asiakaskokemuksesta kilpailuetua – mitä se vaatii?
- Miksi asiakaskokemus ei muutu taloudelliseksi menestykseksi?