KONSULTTI, KEHITTÄJÄ
Katja Lundberg
Tulevaisuuden johtaminen ja työyhteisökulttuurin kehittäminen
Katja Lundberg (OTK, SBC, SSGB) on johtamisen asiantuntija, työyhteisövalmentaja ja konsultti sekä Lundberg Managementin perustaja. Hän on työn murroksen ja digitaalisen disruption aiheuttamiin lieveilmiöihin erikoistunut systeeminen organisaatiokehittäjä. Katjalla on yli 15 vuoden kokemus sekä isojen että pienten muutosten läpiviemisestä hyvin erilaisissa työrooleissa. Hän on työskennellyt esimies- ja johtotehtävissä, valtakunnallisten prosessien kehittämistehtävissä, projektipäällikkönä, riskienhallintayksikön varajohtajana sekä pääanalyytikkona ja HR-päällikkönä strategisen työhyvinvointijohtamisen kehittämishankkeen hankepäällikkönä.
Katjan intohimona on edistää työpaikkojen toimivuutta ja kilpailukykyä. Hänen erityisenä kiinnostuksen kohteena ovat tulevaisuuden johtaminen ja työyhteisökulttuurin kehittäminen. Laajasta työhistoriastaan ja kokemuksestaan johtuen Katja kykenee käsittelemään laaja-alaisia ja monimutkaisiakin systeemisiä ilmiöitä käytännön esimerkkien avulla yksinkertaistaen ja kiteyttäen olennaisen.
Katja on puhujana asiantunteva, aito, mukaansa tempaava ja lämminhenkinen. Hän valmentaa työyhteisön kaikkia henkilöstöryhmiä uudistamaan sekä ajatteluaan että toimintojaan. Katja toimii lukuisten organisaatioiden kumppanina ja sparraajana luotsaten työyhteisöjä työn murroksen ja uudistumisen tiellä kohti parempaa tuottavuutta, kilpailukykyä ja työhyvinvointia.
Katja on myös innostava ja inspiroiva puhuja seminaareissa!
"Katjan kyky selkeyttää syy-seuraus-suhteita muutosprosesseissa oli silmiä avaava ja toimintaan rohkaisevaa."
"Katja oli ihana esiintyjä. Heti alusta alkaen tuli lämmin, empaattinen olo. Osasi kuvailla työelämän tilanteita hyvin ja yksinkertaisti monia asioita, joita meillä on pyöritelty. Laukoi siis totuuksia, mikä oli erittäin virkistävää. Koko päivä oli täyttä asiaa ja kaikkia pystyn hyödyntämään työssäni. Kunpa saisi nuo kaikki tiedot ammennettua itselleen tulevaisuuteen :)"