Larry Hochman
Larry Hochman is one of the most popular keynote speakers in the world. He is the former Director of Customer Service and Director of People and Culture at British Airways. He has been selected as the European business speaker of the year.
Larry spent 10 years as a Director of British Airways and the loyalty management company, Air Miles, in both New York and London. His roles included Director of Customer Service and Director of People and Culture (he being the first person in Britain to hold this title). He is not just a theorist, but has turned his ideas into tangible business triumphs on both sides of the Atlantic.
Articulate and charismatic, Larry is globally recognized as a leading authority on the future trends of customer service, leadership, business transformation, globalisation, talent management and on the development of effective people and culture in organizations. His presentations are inspirational and highly motivating.
Tunnelman nostattajat
Mediasta tutut räväkät puhujat
Tarina
Artikkelit
Mitä jos? -podcastin vieraana Petteri Kilpinen
Petteri Kilpinen on toiminut pitkään toimitusjohtajana, johtajien neuvonantajana ja useiden yritysten hallituksissa. Hänen missionsa on parantaa yksilöllisellä tavalla johtajien ja asiantuntijoiden henkistä ja fyysistä suorituskykyä sekä kokonaisvaltaista
u 22 Toukokuu
Mitä jos? -podcastin vieraana Rosa Nenonen
Rosa Nenonen on tietokirjailija, puhuja ja positiiviseen psykologiaan pohjautuvan hyvän elämän akatemia Pilots Helsingin perustaja. Puhuessaan Rosa yhdistää ainutlaatuisella tavalla modernin tutkitun tiedon omiin oivalluksiinsa hyvästä elämästä. Rosa halu
u 15 Toukokuu
Tulevaisuuden menestyjät valjastavat intohimon ja rohkeuden pääomaksi
Intohimo on voimakas tunne tai halu, joka ajaa meitä tekemään jotain, josta nautimme tai joka on meille tärkeää. Se on syvä innostus, joka saa meidät antamaan parhaamme ja ponnistelemaan tavoitteemme saavuttamiseksi. Intohimo voi kohdistua mihin tahansa e
| 9 Toukokuu