TM, valmentaja, yrittäjä
Maisa Durchman
Vaikuttava asiakaskohtaaminen ja asiakaskokemus
Maisa Durchman on päätoiminen yritysvalmentaja ja ICF coach. Hänellä on kahdenkymmenen vuoden kokemus myynnin, asiakaspalvelun, sekä näiden johtamisen valmentamisesta.
Kokemusta Maisa Durchmanilla on erilaisilta toimialoilta aina teollisuuden b2b hankkeista pankki- vakuutusalan b2c kehityshankkeisiin ja kuntasektorin johtamisprojekteihin. Erityisenä vahvuutena on kokemus apteekkitoimialalta. Maisa on valmentanut yli 200 Suomen apteekkia myynnin ja asiakaspalvelun aiheista, toiminut puhujana alan tapahtumissa sekä coachannut satoja tunteja esihenkilöitä.
Koulutukselta Maisa Durchman on teologian maisteri. Myynnin ammattilaisena hän on vahva humanisti, joka pitää "ihmistaitoja" tärkeimpänä työelämätaitona. Puhujana ja valmentajana Maisa on huumorintajuinen, analyyttinen ja avarakatseinen. Taito yhdistellä eri toimialojen vahvuuksia, ostamisen psykologiaa, kuluttajakäyttäytymistä, ihmisten välistä vuorovaikutusta ja asiantuntijatyön problematiikkaa, onnistuu Maisa oivalluttamaan ja innostamaan kuulijoita vuorovaikutukselliseen ja proaktiiviseen tapahtumaan.
Aiheet esimerkiksi
- Tyylikäs myynti- ja asiakaspalvelutyö (b2b ja b2c)
- Vaikuttava asiakaskohtaaminen ja asiakaskokemus
- Myyntitaidot puhelimessa
- Haastavan asiakkaan kohtaaminen
- Vaikuttava vuorovaikutus
- Työssä jaksaminen
- Valmentava johtaminen ja palautteen taito