Marko Parkkinen
Marko Parkkinen on mainonnan moniosaaja ja hallitusammattilainen.
Kymmenen markkinointivuotensa aikana Marko on konsultoinut yli 100 yritystä ja yhteisöä. Mainostajat ovat valinneet hänet kolmena peräkkäisenä vuotena kolmen terävimmän suomalaisen markkinointiajattelijan joukkoon (IRO 2003-2005) ja hänelle myönnettiin vuonna 2005 Mainonnan monitaho -palkkio elämäntyöstään markkinoinnin hyväksi. Vuonna 2010 Tietoviikko sisälsi Markon tietotekniikan alan 100 vaikutusvaltaisimman henkilön listalle.
Puhujana Marko esittelee avoimesti visioitaan, joista moni on kokenut hyötyneensä ja innostuneensa. Hän liputtaa maalaisjärjen puolesta, ja uskoo, että yritykset tarvitsevat rohkeita kasvutavoitteita, syvempää merkitystä ja hurmaavia kohtaamisia!
Hänen aiheitaan ovat esimerkiksi:
- Luovuuden johtaminen
- Lisää tulosta markkinoinnilla
- Ihmisyys ja yhteisöllisyys - valtava liiketoimintamahdollisuus
- Mainonnan tehon mittaaminen
Pressikuvat
Tiimityö & Menestyvä tiimi
Tavoitteet
Ajatuksia herättävät yritysjohtajat
Artikkelit
Miten ChatGPT muuttaa työntekoa – työkaluista tunteisiin
ChatGPT voi kuunnella, oppia ja haastaa käyttäjiä. Se voi osallistua luonnollisissa keskusteluissa, jotka ovat merkityksellisiä, henkilökohtaisia ja mielenkiintoisia. Se voi saada heidät tuntemaan itsensä kuulluiksi, arvostetuiksi ja uteliaiksi. Miten amm
| 7 Maaliskuu
Mitä jos? -podcastin uusi kausi tulossa
Speakersforumin ja Jalmari Karvisen kanssa yhteistyössä toteutettu Mitä jos? -podcast saa jatkoa! Pääsemme pian kuulemaan uusia mielenkiintoisia tarinoita oman alansa menestyneimpien asiantuntijoiden kasvusta ja “Mitä jos…?” -hetkistä. Kaikki podcastin pu
| 7 Maaliskuu