Mika Manninen
Mika Manninen on brändäyksen, brändimainonnan ja markkinoinnin ammattilainen.
Mika on työskennellyt USA:n johtavien mainostoimistojen kanssa ja suunnitellut mainontaa ja strategiaa yli sadalle asiakkaalle, mm. Microsoftille, McDonaldsille, Visalle, Bank of Americalle, Hondalle ja Toyotalle.
Asiat, joista Mika puhuu, eivät löydy kirjoista. Mika ponkaisi maailmalle suomalaisista lähtökohdista, teki virheitä, analysoi mistä ne johtuivat, muutti toimintamalliaan, ja menestyi. Virheiden tajuaminen on arvokasta, sillä ne ovat asioita, joihin suomalaiset kompastuvat uudelleen ja uudelleen, tiedostamattaan. Kun virheet tajuaa ja tiedostaa, ne voi karsia.
Mikan aiheita ovat esimerkiksi:
- Markkinoinnin ja mainonnan tulevaisuus
- Miten internet on muuttanut kuluttajaa?
- Uusmedia
Ajatuksia ravistelevat asiantuntijat
Tarina
Johtoryhmätyöskentelyn valmentajat
Artikkelit
Mitä jos? -podcastin vieraana Petteri Kilpinen
Petteri Kilpinen on toiminut pitkään toimitusjohtajana, johtajien neuvonantajana ja useiden yritysten hallituksissa. Hänen missionsa on parantaa yksilöllisellä tavalla johtajien ja asiantuntijoiden henkistä ja fyysistä suorituskykyä sekä kokonaisvaltaista
u 22 Toukokuu
Mitä jos? -podcastin vieraana Rosa Nenonen
Rosa Nenonen on tietokirjailija, puhuja ja positiiviseen psykologiaan pohjautuvan hyvän elämän akatemia Pilots Helsingin perustaja. Puhuessaan Rosa yhdistää ainutlaatuisella tavalla modernin tutkitun tiedon omiin oivalluksiinsa hyvästä elämästä. Rosa halu
u 15 Toukokuu