Mika Manninen
Mika Manninen on brändäyksen, brändimainonnan ja markkinoinnin ammattilainen.
Mika on työskennellyt USA:n johtavien mainostoimistojen kanssa ja suunnitellut mainontaa ja strategiaa yli sadalle asiakkaalle, mm. Microsoftille, McDonaldsille, Visalle, Bank of Americalle, Hondalle ja Toyotalle.
Asiat, joista Mika puhuu, eivät löydy kirjoista. Mika ponkaisi maailmalle suomalaisista lähtökohdista, teki virheitä, analysoi mistä ne johtuivat, muutti toimintamalliaan, ja menestyi. Virheiden tajuaminen on arvokasta, sillä ne ovat asioita, joihin suomalaiset kompastuvat uudelleen ja uudelleen, tiedostamattaan. Kun virheet tajuaa ja tiedostaa, ne voi karsia.
Mikan aiheita ovat esimerkiksi:
- Markkinoinnin ja mainonnan tulevaisuus
- Miten internet on muuttanut kuluttajaa?
- Uusmedia