Mika Raulas
Asiakkuus- ja digitutkija
Mika Raulas on huippuosaajamme digitaalisessa liiketoiminnassa ja sähköisissä asiakassuhteissa. Mikan ydinalueita ovat monikanavastrategia ja liiketoiminnan asiakashallinta.
Mika konsultoi yrityksiä asiakasjohtamisen ja liiketoimintastrategian kehittämisessä. Hän on tutkinut ja opettanut markkinoinnin johtamista Helsingin kauppakorkeakoulussa vuodesta 1990 lähtien. Konsultointi- ja opetustoiminnan lisäksi Mika on julkaissut lukuisia kotimaisia ja kansainvälisiä artikkeleita, tutkimuksia ja kirjoja asiakasjohtamisesta sekä tieto- ja kommunikaatioteknologioiden vaikutuksesta markkinointiin.
Mika toimii myös DiViA-foorumin puheenjohtajana.
Johtaminen
Oppiminen & opetus
Futuristit
Artikkelit
Miten ChatGPT muuttaa työntekoa – työkaluista tunteisiin
ChatGPT voi kuunnella, oppia ja haastaa käyttäjiä. Se voi osallistua luonnollisissa keskusteluissa, jotka ovat merkityksellisiä, henkilökohtaisia ja mielenkiintoisia. Se voi saada heidät tuntemaan itsensä kuulluiksi, arvostetuiksi ja uteliaiksi. Miten amm
| 7 Maaliskuu
Mitä jos? -podcastin uusi kausi tulossa
Speakersforumin ja Jalmari Karvisen kanssa yhteistyössä toteutettu Mitä jos? -podcast saa jatkoa! Pääsemme pian kuulemaan uusia mielenkiintoisia tarinoita oman alansa menestyneimpien asiantuntijoiden kasvusta ja “Mitä jos…?” -hetkistä. Kaikki podcastin pu
| 7 Maaliskuu