Puhujavarauksen yhteydessä ilmainen studio. Lue lisää

Niina Majaniemi

Palvelupäällikkö (Microsoft), kirjailija

Niina Majaniemi

"Vaikka teknologian vaikutus kasvaa, meidän tarpeemme ihmisyyteen on muuttumaton"
-Niinan lainaus Empathy in Business -E-kirjasta.

"Vaikka työelämä muuttuu, meidän ei tarvitse valita inhimillisyyden ja voiton välillä. Voimme saada molemmat."

Niina, 42, on koulutukseltaan MBA. Hän työskentelee palvelupäällikkönä (Microsoft) ja on kirjailija. Hänen kirjansa "Työelämän Maraton ja Empatia" julkaistaan joulukuussa 2021. Hän toimii myös vapaaehtoistyöntekijänä. (Tampereen kaupunkilähetys). Niina on tehnyt pitkän uran kansainvälisen teknologian parissa.

Niina puhuu siitä, kuinka tuodaan esille empatian arvoa liiketaloudellisesta näkökulmasta, niin yksilö-, ryhmä-, kuin johtotasollakin. Elämme aikaa jossa liike-elämä on vaativaa ja toimintatavat ovat muuttuneet. Empaattiset yritykset ovat tuottavampia ja selviävät muutoksista paremmin kuin vähemmän empaattiset. Tietoa tarvitaan, jotta ymmärretään empatian arvo työelämässä ja miten tuo arvo saadaan näkyville. On kyse siitä, miten tehdään kannattavaa liiketoimintaa niin, että ihminen on etusijalla.

Puheissaan hän haluaa tuoda esille empatian arvon työssä ja kaataa myytit joiden mukaan empatia olisi "vain mukavuutta". Niina tunnetaan innostavana puhujana joka herättää uusia tapoja ajatella ja auttaa ihmisiä muuttamaan yhden nykyhetken suosituimmista liike-elämän työkaluista konkreettiseksi arvoksi. Hänen aiheellaan on laaja kohderyhmä, sillä empatia on tärkeää roolista riippumatta. Luennot ja koulutukset ovat saatavilla englanniksi ja suomeksi.

Empatia on arvo, jonka voiman mm. Forbes, Google ja Microsoft ovat huomanneet. Businessolverin tutkimuksen mukaan kahdeksan kymmenestä työntekijästä toivoo, että heidän työnantajansa tarjoaisi empatiakoulutusta. On aika vastata näihin tarpeisiin.

Aiheet:
• Empatian arvo työelämässä
• Empatiataidot työelämässä
• Empaattinen työkulttuuri on maraton, ei sprintti
• Empatia suorituskykymittarina ja tuloksen parantajana
• Asiakastyytyväisyys nousuun empatialla
• Empaattisen johtajuuden periaatteet
• Empatialla onnellisia työntekijöitä

Lisäksi Niina puhuu saavutettavuudesta:
• Saavutettavuus – direktiivistä kilpailueduksi
• Minä en palvele sinua. -> Kertoo saavutettavuudesta asiakaspalvelun ja asiakkuuden näkökulmasta; jos emme huomioi saavutettavuutta, se tarkoittaa samaa kuin sanoisimme joka viidennelle asiakkaallemme, ettemme halua palvella heitä.

Palautetta Niinan esityksistä:

"Oli upeaa saada sinut puhumaan introspektio päiväämme. Kiitos kun toit meille tietoa näin tärkeästä aiheesta". -Palaute esityksestä Microsoftin Latinalaisen Amerikan taloustiimille.

"Kiitos erittäin kiinnostavasta aiheesta ja esityksestä. Se oli silmiä avaava, liittyen empatian bisnesarvoon". -Palaute luennosta Helsingin nuorkauppakamarille.

Pressikuvat

Niina Majaniemi

Niina Majaniemi

Palvelupäällikkö (Microsoft), kirjailija

Valokuvaaja: Hannu Jukola

Asiakaspalvelu

Psykologitaustaiset valmentajat

Johtaminen

Hae

Hae tapahtumaasi sopivia puhujia & juontajia. Käytä tarkennettua hakua, mikäli haluat tarkentaa hakukriteerejä.

Pyydä tarjous

Tee varaus tai pyydä lisätietoa puhujista - saat ehdotukset jo samana työpäivänä! Varaa puhuja sekä online- että livetilaisuuksiin. Lomakkeen lähetys ei sido mihinkään.

Tapahtuman tiedot
1
Yhteystiedot
2

Pyydä tarjous

Tee varaus tai pyydä lisätietoa puhujista - saat ehdotukset jo samana työpäivänä! Varaa puhuja sekä online- että livetilaisuuksiin. Lomakkeen lähetys ei sido mihinkään.

Tapahtuman tiedot
1
Yhteystiedot
2