Niina Nurminen
Esiintymisen ja palvelukokemuksen huippukehittäjä
Niina Nurminen (s. 1965) on maamme parhaimpia vuorovaikutuskouluttajia.
Pitkä ura TV:n ja näyttämötaiteen puolella yhdistettynä kansainväliseen koulutukseen ja lukuisat pitkäkestoiset valmennusprojektit takaavat, että Niina tietää miten vuorovaikutusta, esiintymistä, asiakaspalvelua sekä asiakaskokemusta voidaan kehittää.
Opinnot ja Jatko-opinnot
Suomen Teatterikorkeakoulu 1985-1989 Teatteritaiteen maisteri (TeM), näyttelijäntyön koulutusohjelma
Yrittäjän ammattitutkinto 2010, Taiteilija moniosaajana- koulutus (30 opintoviikkoa) 2006-2007,
Transmission- projekti (Royal National Theatre Education Department, London) 2000-2006 Kansainvälinen esiintyvien taiteilijoiden koulutus- ja tutkimusprojekti
Opiskelijana ja työharjoittelijana Lontoossa 2000 (Lamda Business Performance/ Roy Leighton Partnerships) projektin asiantuntijatehtävissä 2001-2006 (Amsterdam 2001 ja 2002, Lontoo 2005, Varsova 2006, Ghent 2006)
Valmentajana työelämässä
Asiakkaita mm. Helsingin kaupunki, Itella, UCB-Pharma, Sairaala Orton, Ata Gears, Viestinnän keskusliitto, Brandworxx, Työturvallisuuskeskus. Valmennus- ja koulutusprojektit ovat monasti laajoja, koska Niinan laatu on huippuluokkaa! Valmennettavat henkilöt ovat usein asiakaspalvelun ammattilaisia tai myyjiä.
Niina onkin toiminut myös helmikuusta 2014 lähtien Mehiläisen Customer Experience Developerina.
Toiminnallinen vuorovaikutuskoulutus
Asiakkaan tarpeisiin räätälöity koulutus, jossa käsitellään vuorovaikutuksen keskeisiä teemoja (mm. kuuntelu, läsnäolo, sanaton- ja sanallinen viestintä, erilaiset toimintatavat ja kielet, toisen arvostaminen ja avoimuus) erilaisten käytännön harjoitusten avulla.
Esiintymistaitokoulutus
Luentoja sekä käytännön harjoitteluun perustuvaa lyhyt- tai pitkäkestoista ryhmä- tai yksilöopetusta esiintymisestä ja henkilökohtaisesta viestinnästä, jotka ovat sidoksissa asiakkaan omaan aiheeseen ja viitekehykseen.
Työhyvinvointikoulutus
Luentoja, Forum-työpajoja, simulaatioita ja toiminnallisia työhyvinvointipäiviä johtamisen, yhteisöllisyyden, ammattitaidon kehittämisen ja oman elämän hallinnan näkökulmasta.