Varovaisen markkinoinnin aika meni jo
Ossi Ahto
Ossi Ahto on Googlella työskentelevä markkinoinnin ammattilainen, joka on yksi "Bulkista Brändiksi" -kirjan kirjoittajista. Ossin tausta on markkinoinnin parissa Red Bullilla ja Heinekenilla ja hänen mieliaiheitaan ovat markkinoinnin merkitys liiketoiminnalle, brändinrakennus ja markkinoinnin ja myynnin yhteistyö.
Pressikuvat
Imago
Markkinointivalmentajat
Markkinointi & Brändäys
Artikkelit
Miten ChatGPT muuttaa työntekoa – työkaluista tunteisiin
ChatGPT voi kuunnella, oppia ja haastaa käyttäjiä. Se voi osallistua luonnollisissa keskusteluissa, jotka ovat merkityksellisiä, henkilökohtaisia ja mielenkiintoisia. Se voi saada heidät tuntemaan itsensä kuulluiksi, arvostetuiksi ja uteliaiksi. Miten amm
| 7 Maaliskuu
Mitä jos? -podcastin uusi kausi tulossa
Speakersforumin ja Jalmari Karvisen kanssa yhteistyössä toteutettu Mitä jos? -podcast saa jatkoa! Pääsemme pian kuulemaan uusia mielenkiintoisia tarinoita oman alansa menestyneimpien asiantuntijoiden kasvusta ja “Mitä jos…?” -hetkistä. Kaikki podcastin pu
| 7 Maaliskuu