Perttu Pöyhönen
Silmät avaava ihmislähtöisen kasvun ja innovaation pioneeri
Perttu Pöyhönen on karismaattinen esiintyjä, joka puhuu ihmislähtöisestä kasvusta – asiakkaan psykologiasta, ihmisyyteen kiinnittymisestä, brändien johtamisesta ja tieteen roolista keskeisten bisnespäätösten tekemisessä.
Perttu Pöyhönen saa kuulijansa ajattelemaan uudella tavalla, ja sopiikin mainiosti puhujaksi, kun kaivataan uusia fiksumpia toimintatapoja. Esiintyjänä hän on hauska, selkeä ja viiltävän terävä. Hänen tavoitteensa on luoda kuulijoille valmiudet sekä muodostaa selkeä käsitys nykytilasta että lähteä luomaan uusia tehokkaampia toimintamalleja. Perttua on kehuttu puhujana niin suuren yleisön tilaisuuksissa kuin hallituksissa ja johtoryhmissäkin.
Perttu Pöyhönen on liiketoiminnan kehittämiseen erikoistunut psykologi, tietokirjailija, Asiakastutkimusakatemian perustajajäsen. Pertun kollegoineen kirjoittama alaa ravisteleva perusteos Asiakastutkimus on ihmislähtöisen kehittämisen pioneerityö, joka haastaa nykyaikaisen liiketoimintajohtajan ajattelemaan asiakkaansa uudella tapaa.
Perttu Pöyhösen puheet pohjautuvat tutkittuun tietoon, joskin monessa kohden puhujaa viihdytetään ihan raikkaalla arkijärjellä. Ihminen kun on aiheena meille kaikille yhtä aikaa hyvinkin tuttu ja tuntematon. Puheet räätälöidään asiakkaan tarpeisiin soveltuviksi.
Aiheet esimerkiksi
- Asiakas maksaa kaiken – mitä on asiakaslähtöisyys?
- Tuhatvuotinen strategia – tavoitteiden kiinnittäminen ihmiseen
- Pseudotieteestä faktoihin! – tiedolla johtamisen perusteet
- Strateginen brändityö – miten brändiä voidaan oikeasti johtaa?
- Ihmislähtöinen tulevaisuus – miltä täydellinen maailma voisi näyttää?