Philip Kotler
Philip Kotler is the S.C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at the Kellogg School of Management, Northwestern University in Illinois. His books are used as standard text on marketing in universities around the world.
Professor Kotler has consulted for such companies as IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck and others in the areas of marketing strategy and planning, marketing organisation and international marketing.
He has travelled extensively throughout Europe, Asia and South America, advising and lecturing to many companies about how to apply sound marketing science principles to increase their competitiveness.
Ajatuksia ravistelevat asiantuntijat
Keynote Speakers
Tunnelmaa nostattavat fasilitaattorit
Artikkelit
Miten ChatGPT muuttaa työntekoa – työkaluista tunteisiin
ChatGPT voi kuunnella, oppia ja haastaa käyttäjiä. Se voi osallistua luonnollisissa keskusteluissa, jotka ovat merkityksellisiä, henkilökohtaisia ja mielenkiintoisia. Se voi saada heidät tuntemaan itsensä kuulluiksi, arvostetuiksi ja uteliaiksi. Miten amm
| 7 Maaliskuu
Mitä jos? -podcastin uusi kausi tulossa
Speakersforumin ja Jalmari Karvisen kanssa yhteistyössä toteutettu Mitä jos? -podcast saa jatkoa! Pääsemme pian kuulemaan uusia mielenkiintoisia tarinoita oman alansa menestyneimpien asiantuntijoiden kasvusta ja “Mitä jos…?” -hetkistä. Kaikki podcastin pu
| 7 Maaliskuu