Flumenian perustaja
Sanna Virtanen
Digitaalisen markkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija
Sanna Virtanen, kokenut markkinoinnin ammattilainen haluaa herätellä kuulijansa kasvun vauhdittamisen edellytyksiin — on kyse sitten myynnin rakentamisesta, markkinoinnista rekrytoinnin tukena tai ihan yksittäisestä koulutuksesta digimarkkinointiin liittyen.
Milloin markkinointi mielletään some-kanavana ja milloin pelkkänä mainontana — tästä ei ole kuitenkaan kyse kun puhutaan digitaalisia kanavia hyödyntävän tuloksellisen markkinoinnin rakentamisesta.
Tämä tavoitteellinen ja tuloshakuinen markkinoija on kasvattanut omaa yritystään juuri niillä keinoilla, joista kuulijoitaan opettaa. Sanna Virtanen on ollut kehittämässä kymmenien yrityksien markkinointistrategioita, pitänyt yli 200 valmennustilaisuutta markkinoinnista sekä toteuttanut monikanavaisia markkinoinnin kokonaisuuksia niin pienille kuin suurille yrityksille.
Puhujana Sanna Virtanen on saanut palautetta käytännönläheisestä, selkeästä ja innostavasta otteesta ja laajan kokemuksen omaavana antaa myös ratkaisuja kinkkisiin kysymyksiin nykyaikaisen markkinoinnin toteuttamisesta myynnin, asiakashankinnan ja rekrytoinnin tukena.
Aiheet:
- Markkinointivetoinen myynti — miten muutetaan markkinointi tukitoiminnosta kasvun vauhdittajaksi?
- Työnantajamielikuvasta vetovoimaa — miten houkutella alan parhaimmat osaajat?
- Modernin rekrymarkkinoinnin rakennuspalikat
- Digimarkkinointi 2020-luvulla — mistä siinä on oikeastaan kyse?
- Strateginen ote markkinointiin