Viljami Harjuniemi
Luovuus, inspiraatio ja yhteisö
Viljami Harjuniemi, mainostoimistoyrittäjä Helsingistä, on nouseva nimi markkinointimaailmassa.
Viljami Harjuniemi tuli laajemmalle yleisölle tutuksi Tv-ohjelma Diilin viimeisimmällä kaudella, jossa hän teki vaikutuksen katsojiin innovatiivisilla näkemyksillään ja vakuuttavalla esiintymistyylillään. Häntä on tituleerattu yhden miehen armeijaksi, ja syystä. Viimeisen viiden vuoden aikana hän on tuottanut ja ideoinut sisältömarkkinointia usealle kansainväliselle ja kotimaiselle huippubrändille.
Viljamin intohimona on auttaa yrityksiä suunnittelemaan ja tuottamaan sisältöä innovatiivisten ideoiden ja konkreettisten keinojen avulla. Hän on yrittäjänä mainostoimistossa Supervisor Mediassa sekä sosiaalisen median toimistossa Dunbarissa. Viljami on tehnyt yhteistyötä lukuisien merkittävien kotimaisten ja kansainvälisten yritysten kanssa, kuten Bolt.works, Amer Sports, Fremantle Media, Ncc, Srv, Skaala, Kiinteistömaailma, Luhta ja monen muun.
Viljami Harjuniemi innostaa yrityksiä tuottamaan modernia sisältömarkkinointia, joka herättää kiinnostusta niin yrityksen sisällä kuin ulkopuolella. Hänen tavoitteenaan on saada ideat kukoistamaan yrityksen omissa raameissa, jolloin se tuottaa aitoa lisäarvoa. Hänen missionaan on tehdä markkinoinnista modernissa maailmassa paitsi ostajaa myös työyhteisöä palvelevaa.
Viljami Harjuniemi ei ole vakava markkinoinnin ammattilainen, vaan hänellä on myös sanavalmis luonne ja huumorintaju. Juontajan työt kiinnostavat häntä, ja tämä monipuolisuus tekee hänestä erityisen vaikuttavan puhujan ja yhteistyökumppanin. Viljami esiintyy sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi.
Aiheet esimerkiksi
- Luovuus & Innovaatio
- Inspiraatio & Motivaatio
- Myynti & Markkinointi
- Nuoret
- Yrittäjyys
- Sosiaalinen media
- Yleisötilaisuudet
- Yritysjuhlat