Modernia sisältömarkkinointia yritykselle
Viljami Harjuniemi
Luovuus, inspiraatio ja yhteisö
Viljami Harjuniemi on helsinkiläinen mainostoimistoyrittäjä ja nouseva nimi markkinointialalla. Hänet tunnetaan mm. Diili-ohjelmasta, jossa hän erottui innovatiivisilla ideoillaan ja vakuuttavalla esiintymisellään.
Häntä on tituleerattu yhden miehen armeijaksi, ja syystä. Viimeisen viiden vuoden aikana hän on tuottanut ja ideoinut sisältömarkkinointia usealle kansainväliselle ja kotimaiselle huippubrändille. Viljamin intohimona on auttaa yrityksiä suunnittelemaan ja tuottamaan sisältöä innovatiivisten ideoiden ja konkreettisten keinojen avulla. Hän on yrittäjänä mainostoimistossa Supervisor Mediassa sekä sosiaalisen median toimistossa Dunbarissa. Viljami on tehnyt yhteistyötä lukuisien merkittävien kotimaisten ja kansainvälisten yritysten kanssa, kuten Bolt.works, Amer Sports, Fremantle Media, Ncc, Srv, Skaala, Kiinteistömaailma, Luhta ja monen muun.
Viljami Harjuniemi innostaa yrityksiä tuottamaan modernia sisältömarkkinointia, joka herättää kiinnostusta niin yrityksen sisällä kuin ulkopuolella. Hänen tavoitteenaan on saada ideat kukoistamaan yrityksen omissa raameissa, jolloin se tuottaa aitoa lisäarvoa. Hänen missionaan on tehdä markkinoinnista modernissa maailmassa paitsi ostajaa myös työyhteisöä palvelevaa.
Viljami Harjuniemi ei ole vakava markkinoinnin ammattilainen, vaan hänellä on myös sanavalmis luonne ja huumorintaju. Juontajan työt kiinnostavat häntä, ja tämä monipuolisuus tekee hänestä erityisen vaikuttavan puhujan ja yhteistyökumppanin. Viljami esiintyy sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi.
Aiheet esimerkiksi
- Luovuus & innovaatio
- Inspiraatio & motivaatio
- Myynti & markkinointi
- Nuoret
- Yrittäjyys
- Sosiaalinen media
- Yleisötilaisuudet
- Yritysjuhlat