Antti Isokangas

Kirjoittaja, viestinnän asiantuntija

Antti Isokangas

Sankaribrändien aika on ohi

Mitä on viherpesu? Entä pinkki- tai sateenkaaripesu? Milloin yritys toimii aidosti vastuullisesti – ja mistä tavallinen kuluttaja tietää sen? Miten työn merkityksellisyys liittyy yrityksen ympäristövastuuseen?

Vastuullisuuskysymyksistä puhutaan nyt kaikissa yrityksissä, mutta usein hyvät tavoitteet synnyttävät myös ongelmia. Aina ei ole helppoa erottaa olennaisia toimia vähemmän olennaisista tai ymmärtää, miten yritys voi käsitellä samaan aikaan sekä ilmastoon, monimuotoisuuteen ja työnantajakuvaansa liittyviä kysymyksiä.

Antti on yksi teoksen Viherpesuopas – Miten merkitys muuttuu markkinoinniksi kirjoittajista. Kirja käsittelee sitä, miten yritykset liioittelevat ja vääristelevät usein toimintansa vastuullisuutta, oli kyse sitten ympäristöstä, tasa-arvosta tai työkulttuurista. Samalla kirja auttaa tavallista kuluttajaa vastuullisten valintojen tekemisessä ja esittelee positiivisia esimerkkejä brändeistä, jotka menestyvät viestimällä onnistuneesti vastuullisuustyöstään ja merkityksellisyydestään. Puheenvuoroissaan Antti käsittelee vastuullisuuskysymyksiä samasta näkökulmasta: kriittisesti mutta rakentavasti, käytännön esimerkkien kautta. Nykyajan menestysbrändit eivät ole sankareita, jotka pelastavat maailman yksin, sillä aito merkityksellisyys syntyy aina yhteistyössä henkilöstön, asiakkaiden, yhteistyökumppaneiden ja muiden sidosryhmien kanssa.

Antti on pitkän linjan viestintäammattilainen, joka on työskennellyt toimittajana, tietokirjailijana ja yritysviestinnän konsulttina. Vuosina 2015–2022 hän toimi Kotipizzan viestintä- ja vastuullisuusjohtajana ja oli mukana uudistamassa ketjua menestyksekkäästi.

Esiintyjänä ja luennoitsijana Antti on erikoistunut viestintään ja vastuullisuuteen liittyviin aiheisiin. Hän on myös kokenut haastattelija ja paneelikeskustelujen vetäjä, joka hallitsee eri aiheet yhteiskunnallisista kysymyksistä tähtihaastatteluihin.

Antin aiheita:

• Mitä on viherpesu, miten sen tunnistaa ja miksi yritykset sortuvat siihen
• Miten vastuullisuusviestintä rakentaa vahvaa brändiä ja kasvua
• Mistä syntyy merkityksellinen työ ja vastuullinen työnantajakuva
• Miksi sankaribrändien aika on ohi

Video

Pressikuvat

Antti Isokangas

Antti Isokangas

Viestintäammattilainen

Motivaatiovalmentajat

Innostavat juontajat

Viestintä

Hae

Hae tapahtumaasi sopivia puhujia & juontajia. Käytä tarkennettua hakua, mikäli haluat tarkentaa hakukriteerejä.

Pyydä tarjous

Tee varaus tai pyydä lisätietoa puhujista - saat ehdotukset jo samana työpäivänä! Varaa puhuja sekä online- että livetilaisuuksiin. Lomakkeen lähetys ei sido mihinkään.

Tapahtuman tiedot
1
Yhteystiedot
2

Pyydä tarjous

Tee varaus tai pyydä lisätietoa puhujista - saat ehdotukset jo samana työpäivänä! Varaa puhuja sekä online- että livetilaisuuksiin. Lomakkeen lähetys ei sido mihinkään.

Tapahtuman tiedot
1
Yhteystiedot
2