John Tschohl
John Tschohl is an internationally recognized keynote speaker and seminar leader on service strategy, customer loyalty, and customer retention. He is considered by TIME Magazine and USA TODAY as the guru of customer service and service strategy.
For the last 29 years he has solely focused on helping organizations drive a service culture through his state of the art research and ability to emotianally communicate the power of the service strategy. As a service strategist he shows firms how to crish the competition, rapidly build market share and build a legendary brand.
Johtoryhmätyöskentelyn valmentajat
Imago
Kansainväliset fasilitaattorit
Artikkelit
Näin valitset sopivan puhujan! Vinkit onnistuneeseen puhujavaraukseen
Ulkopuolinen puhuja on yksi tapahtumien ja yritysten sisäisten koulutusten merkittävimpiä valintoja. Useimmat asiakkaistamme tekevätkin ensimmäisen puhujatilauksensa kauttamme ja autamme mielellämme prosessissa sinun tai yrityksesi toiveiden mukaisesti. O
M 13 Syyskuu
Järjestä yrityksesi pikkujoulut vaivattomasti – esiintyjät & viihteelliset keynote-puheenvuorot
Etsitkö ikimuistoista twistiä yrityksesi pikkujouluihin? Speakersforum tarjoaa Suomen eturivin esiintyjiä pikkujoulujuhlienne ohjelmaan – räätälöidään yhdessä teidän näköinen tapahtuma. Ennakoi ja aloita suunnittelu hyvissä ajoin, sillä puhujien ja esiint
M 13 Syyskuu