Samuel Piha
Kuluttajaymmärrys perustuu tieteeseen
Samuel Piha on kuluttajatutkija ja markkinoinnin yliopisto-opettaja. Vain 26-vuotiaan tohtoriksi väitellyt Samuel tunnetaan mukaansatempaavana kouluttajana, huippuluennoitsijana ja omaperäisenä tieteellisenä ajattelijana.
Samuelin koulutusten kantavina teemoina ovat luovuus ja ajattelun laadun parantaminen. Puheenvuorojen aiheet voivat liittyä esimerkiksi kuluttajaymmärrykseen, viestintään tai markkinoinnin strategisiin kysymyksiin.
Samuel ei kierrätä bisneskirjallisuuden muoti-ideoita, vaan etsii inspiraationsa aina alkuperäislähteistä – oli kyse sitten kaunokirjallisuudesta, filosofiasta tai tieteellisistä artikkeleista.
Puheenvuorot ovat aina konkretisoituja ja ilmavia. Samuelilla on erinomainen tuntuma erilaisten yleisöjen erilaisista odotuksista. Uransa aikana hän on esiintynyt niin yritysjohtajille, poliitikoille kuin lukiolaisillekin.
Voit olla varma, että Samuel haastaa sinua ja organisaatiotasi aivan odottamattomista näkökulmista.
Aiheet esimerkiksi
- Kuluttajakäyttäytyminen
- Media ja markkinointiviestintä
- Asiakaspalvelu ja asiakasajattelu
- Tieteen popularisointi