Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu on ratkaiseva tekijä uskollisten asiakkaiden ja pitkäaikaisten liiketoimintasuhteiden luomisessa. Tämän aiheen puhujat korostavat, miten kohtaaminen, viestintä ja palvelu vaikuttavat asiakaskokemukseen – ja sitä kautta yrityksen menestykseen. Konkreettisten työkalujen ja inspiroivien esimerkkien avulla he näyttävät, kuinka luodaan arvoa jokaisessa kontaktissa, käsitellään valituksia ammattimaisesti ja rakennetaan luottamusta pitkällä aikavälillä. Näitä asiantuntijoita kutsutaan usein palvelukoulutuksiin, henkilöstöpäiville tai asiakaspalvelua kehittäviin muutoshankkeisiin. Asiakaspalvelupuhujan varaaminen on tehokas tapa nostaa asiakaskohtaamisten laatua ja vahvistaa tiimin sitoutumista. Useilla puhujilla on taustaa myynnissä, palvelujohtamisessa tai viestinnässä ja he tietävät, mitä vaaditaan asiakassuhteiden vahvistamiseksi. Asiakaspalveluluento auttaa rakentamaan vahvempaa ja asiakaslähtöisempää organisaatiota.